Seminář: Carbon Footprint
Submitted: 17. 3. 2013
Platforma Byznys pro společnost zve u příležitosti šestého ročníku Hodiny Země srdečně zástupce svých členských firem na diskuzní seminář na téma měření uhlíkové stopy a jejího využití v PR a komunikaci.
Kdy: 26. března v 15.00 - 17.00 hodin
Kde: Accenture, Jiráskovo náměstí 6, Praha 2 (6. patro, zasedací místnost Fred)
Na semináři se potkají odborníci z firemní praxe, komunikace i specialisté na změnu klimatu a výpočet uhlíkové stopy, aby prodiskutovali situaci v České republice.
Věnovat se budeme následujícím otázkám:
- Měří firmy v České republice svou uhlíkovou stopu? A jakou mají motivaci?
- Je uhlíková stopa pouze byznys indikátorem nebo je i komunikační/poziční příležitostí?
- S jakými problémy se firmy setkávají?
- Zveřejňují firmy výsledky? Jakým způsobem je reportují a zveřejňují?
- Rozumí zákazníci, zaměstnanci, obchodní partneři US/klimatu? Jaké jsou rozdíly v B2B/B2C a B2E, mezinárodní velké vs malé/české firmy?
- Jak na to? Zahraniční a české příklady pro komunikaci uhlíkové stopy/klimatu
- Čeho se při komunikaci vyvarovat?
Odborným partnerem workshopu je Týmová iniciativa pro místní udržitelný rozvoj, o.s.
Na semináři vystoupí ředitel Týmové iniciativy pro místní udržitelný rozvoj a spoluzakladatel organizace CI2, o.p.s., Viktor Třebický, přední český specialista na indikátory udržitelného rozvoje a tvůrce metodiky výpočtu uhlíkové stopy.
Diskuze se dále zúčastní Ondřej Obluk Executive Managing Director z Ogilvy & Mather Prague, Veronika Černá, vedoucí týmu na ochranu životního prostředí firmy Skanska a Tomáš Zdražil Marketing Communication Manager DHL Express.
Moderování semináře se ujme Denisa Kasl Kollmannová, spoluzakladatelka serveru Markething.cz a vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK.