Seminář: Carbon Footprint

Platforma Byznys pro společnost zve u příležitosti šestého ročníku Hodiny Země srdečně zástupce svých členských firem na diskuzní seminář na téma měření uhlíkové stopy a jejího využití v PR a komunikaci.

Kdy: 26. března v 15.00 - 17.00 hodin

Kde: Accenture, Jiráskovo náměstí 6, Praha 2 (6. patro, zasedací místnost Fred)

Na semináři se potkají odborníci z firemní praxe, komunikace i specialisté na změnu klimatu a výpočet uhlíkové stopy, aby prodiskutovali situaci v České republice.

Věnovat se budeme následujícím otázkám:

  •  Měří firmy v České republice svou uhlíkovou stopu? A jakou mají motivaci?
  • Je uhlíková stopa pouze byznys indikátorem nebo je i komunikační/poziční příležitostí? 
  • S jakými problémy se firmy setkávají?
  • Zveřejňují firmy výsledky? Jakým způsobem je reportují a zveřejňují?
  • Rozumí zákazníci, zaměstnanci, obchodní partneři US/klimatu? Jaké jsou rozdíly v B2B/B2C a  B2E, mezinárodní velké vs malé/české firmy?
  • Jak na to? Zahraniční a české příklady pro komunikaci uhlíkové stopy/klimatu
  • Čeho se při komunikaci vyvarovat?

Odborným partnerem workshopu je Týmová iniciativa pro místní udržitelný rozvoj, o.s.

Na semináři vystoupí ředitel Týmové iniciativy pro místní udržitelný rozvoj a spoluzakladatel organizace CI2, o.p.s., Viktor Třebický, přední český specialista na indikátory udržitelného rozvoje a tvůrce metodiky výpočtu uhlíkové stopy.

Diskuze se dále zúčastní Ondřej Obluk Executive Managing Director z Ogilvy & Mather Prague, Veronika Černá, vedoucí týmu na ochranu životního prostředí firmy Skanska a Tomáš Zdražil Marketing Communication Manager DHL Express.

Moderování semináře se ujme Denisa Kasl Kollmannová, spoluzakladatelka serveru Markething.cz a vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK.